Inte mycket som hänt

Då jag var sängliggandes hela dagen igår, fick hundarna ta det lugnt. Hosta, halsont och feber. Inte speciellt roligt men vi tog oss ut på några leriga promenader. Aryah är den mest rastlösa här hemma så ska försöka trötta ut dom lite och sen senare idag åka till City gross och handla. 
 
Ute är det riktigt äckligt väder, blött, lerigt och skitigt. Jag vet inte hur många gånger jag nästan trampat i hundskit. Vet folk verkligen inte bättre, ska det vara så svårt att plocka upp efter sin hund? Jag var till den stora rastgården och gick därifrån lika fort. Trots att det var bajspåsar upphängda i staketet så såg jag enormt mycket hundskit ligga på gräsmattan.
 
Det är jätte tråkigt att det ska vara så här, att folk inte tar reda på efter sina hundar. Det gör att vi till slut inte kommer att ha några rastgårdar att släppa våra hundar i då ingen vill plocka upp efter hunden. 
Jag har alltid 3-4 påsar på mig när jag går ut med mina. Vill inte stå där utan påse när min hund gör nummer två. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0