För kallt

IPO träningen blev inställd igår pga kylan. Det var riktigt kallt må jag säga. Frös trots dubbla tjockstrumpor och mina salmoon kängor. Aryah gnällde och stod och lyfte tass efter tass samtidigt som hon skakade. Ja, tur att träningen ställdes in. Hoppas på bättre väder till nästa träningstillfälle. 
 
Idag är det ruggigt kallt ute och vi har bara varit ute en snabbis för att kissa, vi får se om jag kanske tar med mig kameran och låter hundarna få leka på fotbollsplanen. Dom kanske inte tänker på kylan lika mycket då eftersom dom inte är speciellt stillastående. 
 
Fotade vovvarna lite inomhus och ska sätta mig och kolla igenom bilderna nu hade jag tänkt, har en himla huvudvärk som jag hoppas släpper snart. Blir nog en lugn dag för oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0