3 december

Ligger i sängen och dom fyrbenta på golvet vid mig. Har ingen lust att kliva upp trots att jag varot vaken i 1,5 timme. Har värk i hela kroppen så jag hoppss att lite vila kan hjälpa. 
 
Hundarna har varit riktigt duktiga de senaste dagarna. Igår kom det fram en kvinna med sin golden till hundrastgården när vi besökte den. Hann inte springa fram till griden innan Izor var där. Jag inbillade mig att det skulle bli ett himla liv. Men vet ni vad? Han luktade på hunden genom grinden pch satte sig ner sen
 Jag blev chockad.  Izor, sitter lugnt?? Ja tänka sig att det gjorde han. Vilka enorma framsteg. Fy sjutton vad jag är stolt över min fina räv. 
 
I förrgår kom Wictoria hit och vi bakade lussebullar för en hel armé.  Nu har vi bullar till julen sä vi behöver inte oroa oss för det, om inte jag smygäter upp dom.
 
Tränade lite med hundarna igår pch har börjat sätta kommando på Backa och det tar sig. Hon börjar förknippa ordet med att backa.  Tränade även lite liggmarkering men det gick åt skogen. Hpn plockade upp enkronan och kom fram till mig istället för att markera den. Himla knasigt. Fast ioförsig så är det inte så konstigt eftersom jag på stan samma sätt lärt henne att plocka upp apportbocken.  Får gå tillbaka några steg och börja om med liggmarkeringen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0