vilodag

Idag blir det med största sannorlikhet en vilodag för mig och hundarna efter en aktiv vecka. Jag kommer att träna lite inomhus med hundarna men inte göra något speciellt avancerat. Aryah och jag jobbar på att hon ska sitta och ligga kvar i samma position utan att röra sig vilket går otroligt bra. Hon vet verkligen vad det är som gäller. 
 
Izor ska jag också träna det på då han gärna lägger sig på sidan om jag petar till honom i sidorna. Ska även träna lite "plocka upp" med honom. Känner inte för att lära in någonting nytt just nu. Är lite mosig i hjärnan. 
 
Annars rullar livet på bra, nästa vecka ska Aryah ta sin 12 veckors spruta, jisses vad den valpen växer. Nästa vecka åker jag och familjen till Furuvik för att spendera en dag där. Aryah kommer nog det är jätteroligt att titta på getterna och minigrisarna. Izor tycker dom är helskoj att kika på. Tror att det kommer bli en bra dag. Hoppas att vi har vädret på våran sida bara. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0