Skitmorgon

Ja idag var det en riktig skitmorgon. Aryah var dålig i magen och hade lämnat från sig 6 meddelande under nattens gång på golven. Så det var bara att skura golv och leta fram Canikyr. Hade två tabletter kvar så får ta mig till Apoteket idag och köpa hem en förpackning till.
 
Annars har allt varit bra, igår kväll körde vi lite DP på kvällspromenaden vilket var väldigt uppskattat av båda två. Idag ska jag och Aryah till veterinären för att hon ska få sin 12 veckors spruta. Det blir nog så att Izor följer med till kliniken han också om jag inte ordnar hundvakt. Det ska bli intressant att se hur hon sköter sig hos vetten. Hon gillar inte att man pillar i munnen på henne så jag ska be veterinären göra det så att hon vänjer sig. 
 
Sen kommer min syster hit och stannar i ett par dagar, vilket ska bli jätte roligt. Hon har ju inte träffat Aryah än så det kommer bli kul.
 
Kom precis in med lillan och magen har inte blivit bättre, däremot har hon varit tydlig och sagt till när hon behövt gå ut. Vilket är väldigt skönt.
 
Nu ska jag städa lite här hemma tills vi ska till vetten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0