Shopping, sandtag och valpgos

Tog bussen ut till Valbo runt 1 tiden och blev upphämtad av Cornelia när jag hoppat av bussen. Vi åkte hem till henne innan vi tog bilen till köpis där vi bland annat gick in på Jennys hund & katt, hittade dessvärre ingenting och ingen större Julius-k9 sele då den Aryah har nu börjar bli lite trång. Vi åkte vidare till Arkens Zoo där jag köpte en strypkedja i mässing och därefter åkte vi till ett sandtag ute i Valbo där hundarna fick jobba ordentligt. Även lilla Aryah var med i farten då och då och försökte springa ikapp grabbarna som jagade sina leksaker. 
 
När vi var nöjda vid sandtagen så tog vi bilen till Grizzly Zoo där jag köpte en rosa Rukka sele till Aryah som hon får växa i då den är väldigt justerbar. Inte för att jag är ett jättefan av färgen rosa men strunt samma. Hon ska få en röd k9 sele när hon vuxit klart. 
 
Tog en vikt på hundarna och Izor väger 24,3 kg och Aryah 8.5 kg.
Vi rullade vidare till Gävle och jag sprang in på Coop för att handla lite smågrejer och sen gjorde vi morotskaka som smakade riktigt gott. Cornelia åkte nyss hem och hundarna sover som två ljus. Ska sätta mig och kolla igenom dagens bilder. De dyker upp ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0