Risig mage

Vaknade av att det stank hundskit i lägenheten. Hittade 5 eller 6 diarré högar efter lilla fröken Malinois. Stackarn fick nog för mycket rått kött i sig på så kort varsel så magen inte hann med. Har sprungit ut med henne stup i kvarten och hon har gnällt och klättrat på mig när det varit bajsdags. Hon har inte riktigt kommit till ro under dagen pga den oroliga magen så jag ringde pappa så han fick passa hundarna medan jag cyklade till Apoteket och köpte Canikur efter råd av uppfödaren. Hon åt tabletterna med god aptit (vadå mat galen)  och sen kokade jag ris och fisk som jag köpte inne på Coop. Hon åt med god aptit och kommer få gå på risdieten tills magen återställer sig. Troligtvis går det väldigt fort tack vare Canikuren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0