nu ska det klickas

Grizzly blev inställt idag eftersom Cornelia inte hade någon bil så istället åker vi till boulognerskogen för att gå på klickerdagen och efter det tar vi hundarna och åker till testeboån så att dom får bada lite.
 
Mina fyrbenta ligger och sover så sött och jag ligger fortfarande i sängen. Ska nog kliva upp snart och göra lite nytta här hemma så jag slipper göra det sen.  
 
Izors tassar ska finklippas med min nya nagelsax, golven sla dammsugas och jag sla borsta igenom Mr Fluff en snabbis. Jäkkar vad skitigt det blir med en långhårig hund hemma. Tur att jag älskar honom.
 

Kommentarer
Postat av: Petra Erikson

Och vänta bara tills lilla tösen blir vuxen och börjar släppa hår, Nikita släpper mer än vad pälsmonstret Viper gjorde :)

Svar: Blir nog inte så mycket hår då jag kör med B-vitamin och borstar varje dag. Det är dom tussarna som lossar från borsten som hamnar på golvet. Men eftersom jag dammsuger varje dag så hinner det inte bli riktigt skitigt. :)
Mandana Veysi

2014-08-16 @ 09:25:57
URL: http://www.mallezon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0