Nomnomnom

Vi åkte till stan vid halv 1 tiden, mötte upp Cornelia och Walle och gick in på Gävleborgs zoo där C skulle köpa träningsgodis till W. Sen promenerade vi till bollan och hoppade in i träningen. Hundarna skötte sig otroligt bra. Aryah knöt jag fast i ett träd och hon låg där så lugn så, Hon var fokuserad på mig och inte speciellt intresserad av de andra hundarna. Det var någon bjäbbig liten som gjorde konstanta utfall och skällde på alla hundar som Aryah tyckte skulle skällas lite på men hon släppte det lika fort. 
 
När dagens aktivitet var slut gick vi ner på stan där det var poliser och avspärrningar mitt på torget, då var det valgrejs på gång och SD höll tal. vi passade på att stanna till i folkmassan och lilla A la sig och sov, grabbarna var bra trötta dom också men höll sig vakna. Vi gick en sväng till Gävleborgs igen innan vi rörde oss hemåt för att laga skåpstädarmat. Det blev stekta nudlar med grönsaker. Hur gott som helst, och morotskaka till efterrätt. 
 
Efter några timmar åkte Cornelia hem och jag och Aryah har tränat lite. Nu sover båda hundarna, Aryah på soffan som vanligt och Izor ligger på golvet intill henne. Jag ska tränga mig ner i soffan med lilla A och titta på Simpsons. 
Imorgon blir det nog en vilodag för oss. Vi får se!
 
 

Kommentarer
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Vad är de ni gör med petflaskorna? Någon ny "sport/aktivitet"? =)

Svar: Hundbowling. Flaskorna är i en ruta och man får inte gå in i rutan utan endast hunden, och på en viss tid ska hunden få ner flaskorna med hjälp av matte/husse som visar. Man ser inte riktigt klok ut när man håller på med kul är det!
Mandana Veysi

2014-08-19 @ 00:58:47
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0