Morgonpigga

Troligtvis åker vi till Sandbackarna ute i Valbo idag med Linnéa och Kepler så att grabbarna får träna lite. Aryah får springa i sin egen takt, ställer inga som helst krav på henne då hon bara är en liten vap. 
 
Det är inte precis något badväder ute idag trots att Fluff gärna hade tagit sig ett dopp. Ska strax göra iordning lite frukost och sen ska jag städa lägenheten lite innan vi far iväg på äventyr. Kameran är laddad och har jag turen på min sida så får jag några bra bilder som jag kan visa er. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Biabädden eller bädden från Biltema som valpisen ligger i? :)

Svar: Det är kopian från Biltema. Den äkta BIA-bädden har en turkos/svart klädsel :)
Mandana Veysi

2014-08-21 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0