Lek med Kepler

Vi träffade Linnéa och Kepler i hundrastgården vid lunchtid. Hundarna sprang och Aryah vågade ta mer plats och smått jaga Kepler men när han vände sig om för att jaga henne sprang hon hela vägen till mig och la sig under mina ben när jag satt på huk och fotograferade. Så fort han tittade bort var hon framme igen. Haha.
 
Efter lekstunden gick vi hem och Izor fick sig en hundisglass som låg i frysen då jag behövde göra mer plats för färskfodret som kom i samma veva.  Har plockat och fixat i lägenheten, tänt ljus och gjort det mysigt. Hundarna har även idag fått en välförtjänt vilodag. I skrivande stund öser regnet ner och jag letar för fullt efter ett regntäcke till Izor. Jag är inte ute efter vilket täcke som helst utan ett grönt Hurtta regntäcke i storlek 60. Så vet någon att de har ett sånt liggandes hemma så lämna en kommentar! 
 
Nu ska jag fortsätta fixa bilder från dagen. Det har blivit en hel del fotograferande idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0