Latmaskar

 
Pappa och jag tog hundarna på en långpromenad till T-udden där dom fick simma. Aryah fegade ur och stod och skällde på land medan Izor och jag plaskade omkring. Till slut tog hon några steg, simmade lite och for upp på land fort som sjutton och tittade på oss. Izor simmade på ordentligt och länge. Efter det gick vi hemåt. Båda var lösa en bra bit. Izor fixade 4 hundmöten och Aryah charmade flera personer längst vägen.
 
Köpte med mig kinamat hem och sen har hundarna sovit konstant. Fram tills nu. Aryah sjöng en melodi att hon var kissnödig så det var bara att plocka upp henne och skynda sig ut. Nu ligger Fluff och hon på golvet och leker ihop.
 
Ska gå ut med dom om en stund och köra lite lydnad med Izor. Lillen kanske får sig ett pass hon också. Då blir dom nog nöjda och glada.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin & Olle

Va härligt :D vill oxå gå o bada.
men en inärheten vart jätte sjuk pga alger, så vågar inte riskera :(

Svar: Ojdå, jag har inte så stor koll på det med algblomning. Än så länge har mina hundar inte reagerat negativt på att bada ute!
Mandana Veysi

2014-08-11 @ 00:54:16
URL: http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0