klicker

Hundarna ligger på golvet och brottas och jag sitter här framför datorn med magont. Känner mig lite hängig och undrar om jag är på väg att bli sjuk. Idag ska jag iallafall handla mat för att fylla upp kylen, frys och skåpen. De har stått tomma allt för länge. 
 
Izor och jag håller på att träna "Rulla runt" och det går sådär, måste visa tydligt med handen vad han ska göra så jag tänkte att jag kollar runt på nätet efter olika inlärningsmetoder och ser vilken som fungerar bäst på honom för att lära in tricket. 
 
Lilla Aryah ska jag träna mer position med samt ligg. Ska testa att använda mig av klicker nu när vi tränar och ser om hon hajar grejen med klicker. Spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0