Izor, ny Gävle kändis?

Igår kommenterade en person ett inlägg på min instagram och frågade om h*n fick använda en av mina bilder till deras Facebook sida "Gävle stad". Självklart fick dom det och idag när jag tittade in på deras sida av ren nyfikenhet så såg jag min fina Mr Fluff med lilla maligatorn i bakgrunden. Folk har börjat fått upp ögonen för mina fotografier vilket glädjer mig enormt. Att folk nu faktiskt frågar om jag kan fotografera dom eller deras djur gör mig helt varm i kroppen. Det jag brinner för så otroligt mycket - fotografering, uppskattas så av andra. 
 
En dag, när jag har ekonomin så ska jag köpa mig en bättre kamera och kamerautrustning. Jag vill utvecklas mer inom fotografering. Men än så länge får jag nöja mig med min trogna gamla 400D.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0