Inställt

Avbokade tiden hos fysioterapeuten imorgon efter råd av min uppfödare. Jag ska börja massera honom och stretcha så ofta som möjligt. Jag ska beställa hem en bok om hundmassage så jag vet vad jag sysslar med då jag aldrig riktigt har masserat en hund.
 
Stängde ut Aryah i hallen för att träna Izor lite och fy sjutton vilket liv det var. Hon skrek, gnällde och hoppade omkring. Hon vela också träna men icke. Beter man sig så får man absolut inte vara med. Efter några minuter lugnade hon ner sig och låg buttert på golvet och tittade på oss. Vi la fokus på snabba lägganden och till en början gick det väldigt långsamt men nu går det bättre och bättre, vilket glädjer mig enormt då vi har lagt hundträningen på hyllan på tok för länge. Men nu är det ändring på det.
 
Vi har även varit ute så de fått springa av sig på fotbollssplanen då jag inte hade någon lust att gå till hundrastgården. Tog med mig min bollslunga så fick dom springa. Kom hem med två trötta och nöjda hundar.
Om jag inte är för trött ikväll så ska Izor få sig ett bad. Jag har skrivit om det förr men det har inte blivit av helt enkelt. Varit på tok för trött på kvällarna för att ens tänka tanken på att bada, borsta och föna honom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0