Innälvor och annat gott

Pappa och jag tog en långpromenad med hundarna ner itll T-udden där vi fick sällskap av hårdrockare som drack och lyssnade på musik. Frågade trevligt om det var okej att jag släppte hundarna och det var inga problem. Först stack dom fram och hälsade på några innan jag tog fram bollen och plask sa det och Izor var i vattnet. Han simmade på fint och var väldigt fokuserad på sitt. Aryah doppade tassarna och plaskade lite vid "strandkanten" men tyckte inte att det var speciellt roligt när det kom vågor som var i storlek med henne. Får ta och åka ner till Testeboån snart igen, där är det lugnt och stillsamt så lilla A kan få bada.
 
Fick ett samtal av mamma som befann sig i Andersberg som frågade om det fattades något i frysen till hundarna. Ja sa jag och hon kom hem med grisfötter, grislever, grishjärta och gristunga. Skar upp allt, gjorde portionspåsar och fyllde deras matskålar med det dom ska få idag. Hoppas verkligen att Aryahs mage inte tar stryk av inälvorna. Hon har än så länge klarat allt hon fått i matväg.
 
Köpte även tuggrullar med kyckling på Dollarstore till dom som uppskattades väl! Nu sover båda två och jag ska lägga mig i soffan och titta på tv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Lagar du till maten på nåt speciellt sätt eller äter dem det rått?

Svar: Dom äter alltid rått.
Mandana Veysi

2014-08-09 @ 19:20:54
URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0