Boulognerskogen

Gått en långpromenad med hundarna i Boulognerskogen. Vi stannade til vid en liten strand där Izor fick bada. Aryah sprang mest uppe på land och roade sig men doppade tassarna hon också. På hemvägen när vi gick igenom stan passade vi på att gå in på Gävleborgs Zoo och jag köpte två kalkonhalsar och några revben till hundarna. 
Båda två ligger utslagna på golvet och sover efter en stunds brottningsmatch på golvet. Och lite tuggande på revben. 
 
Idag tar vi det lugnt resten av dagen. Jag känner inte för att göra något ansträngande. Har väldigt ont i kroppen idag, har spänt mig för mycket. Ska bädda ner mig i soffan med ett glas cola och en mallevalp. Terveluringen föredrar att ligga på golvet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0