vi lever

 
 
Dagarna har varit lugna. Igår åkte vi en sväng till Bollnäs, annars har vi inte gjort så värst mycket. Eller jag har gjort en hel del men Izor har tagit det lugnt. 
 
L och jag har påbörjat rensning av vinden, städgalen som jag är ficl jag äran att dammsuga vinden. Jag har även knytit flera paracord halsband, varv jag knöt ett halvstryp. Har även knytit ett armband åt mig själv. 
 
Iz mat tog slut idag så K var så snäll och köper mat åt Izor när han endå ska in mot e-center. Vi åker hem på måndag. Har ingen lust att åka nu i helgen.
 
L och jag ska fortsätta med vinden om hon är pigg idag, så ska vi åka till en strand med de fyrbenta så att de får simma lite. 
 
Fick en picknick filt av K, så snällt. Perfekt för mig som älslar att ha picknick på somrarna,  även på vintrarna! 
 
Nästa vecka ska jag och sabina på en hunddag i gävle som hålls av Aktiv hundgrupp. Det ska bli jätte spännande! Så roligt att det börjas hålla fler och fler aktiviteter för oss hundägare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0