Uppsala

Har precis städat rent i lägenheten, återstår bara att torka golven men annars är allt klart. Izor är ordentligt genomborstad och dom som känner mig vet vad jag menar med Ordentligt genomborstad. Klippte klorna också och råkade komma åt pulpan (igen!) tack och lov bryr sig inte Iz när det händer. Det kan komma ett litet pip från honom men han blir aldrig rädd eller osäker utan sitter/ligger lugnt kvar tills jag är klar. Håller inte heller på att dalta med honom, kommer jag åt pulpan så säger jag bara "hoppsan vad hände nu?" och fortsätter. Nu går han omkring med en bit tjurmuskel i munnen och det luktar inte godis men vad gör det.
 
Håller på att packa min ryggsäck för vi åker snart till Uppsala för att spendera ett dygn hos min syster. Bloggar kanske därifrån, vi får se.
 
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0