spel ocv lekdag

idag ska izor oxh jag möta upp Sabina, hennes pojkvän Jake, hennes storesyster samt storesysterns vän och banditerna för att gå på en spel och lek dag som Aktiv hundgrupp har anordnat.

det kommer bli jätte spännande och jag kan redan lista ut att Izor kommer bli riktigt trött mentalt av den här dagen. jag tror att han kommer att fixa det utan problem, jag måste tro mer på honom.

exempelvis igår kom en vilt främmande kille in i hundrastgården med sin hund, jag hann inte säga åt honom innan hans hund var lös. Izor försökte dominera en gång men jag hann på honom och sen var det lugnt. de brydde sig inte om varandra. izor lekte med sin boll och den andra hunden strosade omkring.

har inte bara hänt positiva saket, tyvärr har Izor lyclats skapa upp båda trampdynorna vid sporren. fick klippa bort skinn som hängde och smörjde på ett tjockt lager med tass salva. ska smörja tassarna snart igen så förhoppningsvis är trampdynorna bra om några dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0