Skogspromenad

Vid halv 3 tiden bestämde jag mig för att ta en långpromenad med Iz eftersom han inte fått någon rejäl promenad de senaste dygnen. Plockade fram klövjeväskan så han fick bära den så bar vi av till naturreservatet. Där var vi i 2 timmar kanske, kastade boll och så fick han plocka in saker jag spritt ut på åkern. Sen var det bara att lasta på väskan och gå skogsrundan. Vi gick den kortare promenaden och det är verkligen en jättefin liten skogsrunda.
Izor fick gå lös hela vägen med väsk
 
an på och skötte sig exemplariskt. Mer kan jag inte kräva av honom.
 
Vi kom hem för ett tag sen och nu är vi båda trötta. Blir en lugn kväll idag, filmmys med världens bästa hund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0