Hemma i Gävle

Igår kväll kom vi hem till Gävle ned tåget. På perrongen stod pappa och väntade på oss och när Izor fick syn på honom fick han genast superbrottom och jag hann nästan inte med honom. Han blev så glad att se pappsen och pappa likaså.
 
Det märks verkligen att Izor anpassar sig till nya miljöer väldigt fort, efter en vecka ute på landet så har han bestämt sig för att bli lantishund. Nejdå men han var oerhört jobbig att gå med. Nu är han sitt gamla vanliga jag.
 
När vi kom hem väntade 2 paket på mig, mina snabbknäppen som tråkigt nog var mindre än jag trott och sen några kanyler som jag nu inte har någon användning för, men det är bra att ha hemma utfall jag får något fnatt igen och piercar mig.
 
Vädret är grått och trist, verkligen inte roligt. Känns som att dagens aktiviteter görs inomhus!
Ska kika närmre på rallyskyltarna och försöka träna dem, eller i alla fall någon skylt så vi kommer någon vart i rallyträningen för just nu står det helt still. Det kommer bli bättre när Sabina och jag ses då hon går rakt på sak, så har vi sagt att vi ska träna rally, så tränar vi rally.
 
Nu ska jag föna mitt hår efter ett långt skönt bad. Dyker nog upp fler inlägg på bloggen nu framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0