Helt ot

jag är så less på dig, ditt falska as, din psykopat. Du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: Lizet

Men sluta nu, du uppför dig helt omogen tjejen. Du kommer snart sluta med att vara utan vänner för du ljuger som i in helvete. Folk ger dig saker hela tiden eftersom du tigger grejerna. Och sen ska du sälja de vidare på nätet för löjligt summa... du är snål och vill folk ska tycka synd om dig för INGET. så fort man slutar vara vänner så ska du baktala så mycket om dom. Dina nuvarnade vänner skulle bara veta vad för skit du snacka om dom hela tiden. Skäms på dig!
Tycker synd om din hund... man läser din blogg och du kan fan inget. Psykopat, lögnare, mytoman och pundare är du!

Svar: Ojoj hårda ord nu, "Lizet".Nej jag kommer inte att vara utan vänner då jag väljer bort psykopater och rent av mentalt störda personer. Om du "lizen" har något att komma med så snälla, angiv ditt riktiga namn. Det är bara fjantigt det du håller på med.
Jag har tiggt 1 gång efter hundsaker och det var i ren desperation då jag fick ta en omplacering som inte hade något tillbehör. Att du sitter bakom dataskärmen och skriver att jag tigger är en väldans dålig och otroligt omogen stil.
Jag säljer saker jag inte använder. Jag gör precis likadant med kläder jag inte använder och jag ser inte att du tar just hundsakerna på så stort allvar. Det är bara saker? Saker som folk givit bort då de inte VELAT ha dem, det är stor skillnad. Jag har aldrig bett om att få saker av folk som jag sedan sålt vidare. Har sakerna kommit till användning och jag vill förnya så gör jag mig av med det som inte används om det är i gott skick.
Vart di har fått ifrån att jag söker uppmärksamhet hos andra får mig att vika av garv. Vem är omogen här? Jo du.

Jag pratar inte illa om mina vänner, jag är rak på sak och säger vad jag tycker och står för det jag säger. Dina vänner som du sitter och försvarar förstod inte när man diskuterade med dem. Eller delade åsikter.

får jag fråga varför det är synd om min hund? Och hur vet du att det är synd om honom?
Jag kan bra mycket inom mitt ämne, ingen har bett dig att läsa min blogg. Jag tänker inte kaxa upp mig som du gör då jag vet vad jag bloggar om. Det märks att du vet otroligt lite. Du vet väl att det straffbart att anklaga folk.
Att kalla mig pundare, lögnare, psykopat eller mytoman gö cmig ingenting. Hade sakerna stämt in hade jag nog blivit mer upprörd.

Hur kan en människa som aldrig träffat mig veta så mycket om mig? Nyfiken.
Mandana Veysi

2014-04-20 @ 10:23:20
Postat av: Malin

Lägg ner Lizet. Att sitta och kommentera skit på någon annans blogg är väl ganska slöseri med tid? Det säger faktiskt mer om dig än någon annan.

Och varför skulle det vara synd om Izor? En välmående, frisk, vacker hund? :D


Och till dig Mandana, försök att inte tryckas ner av folk som själv inte kan må särskilt bra. Kram!

Svar: Tack för ditt stöd Malin.
Jag försöker verkligen att inte ta åt mig men har väldigt lätt för det. "Lizet" kommer att polisanmälas då det inte är okej att skriva på det viset till någon!!

Kram till dig.
Mandana Veysi

2014-04-21 @ 17:38:50
Postat av: Denise

MANDANA du vet att detta är Hana och att du har hennes ip-adress. Detta är förtal pch du har rätt att anmäla.

2014-04-22 @ 13:09:56
URL: http://hippaherkules.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0