Dåligt på bloggfronten

Bloggen ligger lite åt sidan nu, har inte hänt speciellt mycket här.
Igår piercade jag mig, blev 3 piercingar. 2 vart gjorda av ren impuls.
 
Jag har packat väskan och ska snart kontakta L som ska köra mig och Fluff till Söderhamn där vi ska spendera några dagar. Jag fick mina paracord linor igår så nu ska det knytas halsband. Förhoppningsvis har Lisa lite tips på olika knytningar, annars finns youtube såklart.
 
När vi kommer hem igen så ska vi ta en date med Sabina och hundarna, blir våran tur att åka till Skutskär. Kommer bli bad för dom 4benta om vädret är fint. Men nu känns det som att det inte kommer att komma någon snö mer.
 
Ska glo lite på tv innan jag fortsätter att packa ner det mest nödvändiga. Hoppas ni får en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0