Bad, promenad och sol

Mamma kom över vid 10 halv 11 tiden och vi tog Izor på en långpromenad i det fina vädret. Vi gick dryga milen sammanlagt och stannade till på vägen för att låta Izor bada i Testeboån. Han simmade och dök efter sin älskade tennisboll ett bra tag innan vi beslutade oss för att gå till Öster, där vi släppte honom i en rastgård och efter det valde vi att gå hem då det började kurra i magarna. Väl hemma fick Iz ett märgben och nu sover han som en stock på golvet. Valde att pierca om min smiley för inte så länge sen pga att den hängde på tok för långt ner, sagt och gjort. Nu hänger den där den ska hänga, det ser jätte bra ut. 
 
Ska träffa Oosko en sväng idag, får se vad vi hittar på. Är rätt slut i kroppen efter den långa promenaden. Kanske knyter ett halsband. Har iofs knutit ett flertal halsband som inte ens har kommit till användning. Jag väntar på att mina nya färger ska komma som jag har beställt, och sen så kan jag eventuellt ta emot beställningar om folk är intresserade av halsbanden jag gör.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0