We are back

Okej, nu låter det som att jag inte har bloggat på sisådär 300 år men vi har iallafall kommit hem från våran 2 timmars runda i skogen. Pappa var och lämnade Pandora då jag fick en hemsk huvudvärk på tillbaka vägen hem. Fick även tillbaka min 100 lapp av Pauline som hon lånat.
 
Har gjort rent Izors ena öra som vägrar att hålla sig rent. Om det inte blir bra till veckan blir det att boka en tid hos vetten så att de får göra en noggrannare utredninig. Men han verkar inte ha ont i örat och jag får pilla hur mycket jag vill i det. Nåja, kan vara lite skit i örat eller vax. Men som sagt, blir det värre så bokar jag en tid på direkten. 
 
Ska ut på baksidan sen med Mr fluff som jag borstat som en tok. Stackarn måste tycka att det är jättevarmt, nu är han riktigt tunnpälsad. Tur att det är några månader kvar tills snön kommer, under den tiden kommer han garanterat att få en tjock och härlig vinterpäls. Medan jag borstade Izor såg jag att han ar blivit ännu mörkare på nästan hela kroppen (svarta strån) som gömmer sig bakom de röda. Hur ska det här sluta? kommer min terv att transformera sig till en grönis? närå, skoja bara. 
 
Vi slapp regn idag tack och lov, om det är hundfritt på baksidan blir det lite bollkastning innan vi gör kväll. Någon träning har jag ingen lust med. Skola har jag inte imorgon så kan ta och träna honom då. Det enda inbokade är ett möte jag har med skolan. Hoppas att vi kommer fram till någonting bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0