Tomt

Det är jätte tomt i mitt rum nu, förutom högen med flyttkartonger och Izors canvasbur då. I imorgon är det spexfoto, vet inte riktigt om jag har någon lust att vara med på det. Känns inte riktigt som att jag går i klassen jag går i då jag bara går 1,5 dag i veckan. Nåja. 
 
Izor och jag har hunnit med massor, han har fått springa upp för en kulle gång på gång för att fånga sin boll, när han var trött nog gick vi hem och han var okopplad hela vägen och fast han såg en hund på långt håll så struntade han i det helt. Blir varm i mattehjärtat över att det går så bra. ♥
 
Sen har vi fortsatt att packa och packa och återigen packa. Vi har även tränat lite linförighet på den lilla, lilla yta som jag har i rummet och det gick väl sisådär. Behöver träna ex uppletande och spår med honom då vi har haft en sån lång paus ifrån lydnaden blir han så uppe i varv och trippar på tårna av glädje. Måste få honom lite mer lugn innan vi kan fortsätta med lydnaden känner jag så Hana och jag ska ut och spåra snart. Det blir toppen. 
 
Uppletande kan jag köra i skogen som ligger ännu närmre den nya lägenheten och utnyttja den tills snön kommer då den kan komma när som helst. uppe i norr har det redan snöat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0