Teamwork!

Izor har hjälpt till en del i packandet inför flytten i övermorgon. Han har plockat in några av sina saker i en flyttkartong men vissa vela han helst behålla själv. Då fick jag rycka in och hjälpa honom för att visa att alla leksaker skulle in i en låda. Jäklar vad paff han såg ut. Haha, han är bara för söt!
 
Efter att ha packat nästan allt som går att packa har jag fått 2 flyttkartnger och Izor har fått 2 kartonger + en stor påse med alla hans koppel och halsband. Jisses, visste inte att det var så mycket grejer, haha. Men det blir lätt så när man har 1 hund, samlar på sig en massa saker. Men har tänkt rensa ut bland hans grejer och sälja det jag inte använder flitigt. 
 
Sen är det annat som ska med, hans BIA, Canvasburen, alla tuggtillbehör och allt godis, hundmaten, mina lampor, blommor, sängen osv. Kommer säkert inte att kunna blogga via datorn på ett bra tag pga att det brukar krångla med att ordna internet men förhoppningsvis har jag det fixat till veckan. Tills dess får jag uppdatera er via mobilen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marion

När jag flyttade sist, samlade jag ihop alla hundsaker jag inte använde längre, sånt som min Asko haft, och skickade de sakerna till hundstallet.

Svar: Okej!
Mandana Veysi

2013-09-29 @ 15:40:36
URL: http://whyakin.hundrapport.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0