Skogen väntar på oss

Mår mycket bättre idag så jag ska ta och gå till skogen med vovvarna effter att jag har ätit så att de får springa av sig. Jag tar med mig kameran såklart så att bloggen blir lite fylld med bilder. Det är på tiden nu! 
 
Har beställt en vara till fluffet, tog mig sisådär 2 timmar att beställa den. Hana fick i stort sätt tvinga mig att beställa den imorse, haha. Jag och min beslutsångest. 
 
Hade velat cykla till skogen så att Iz fick träna konditionen men eftersom Pandora är så otränad är det helt fel att släpa med henne. hon skulle inte orka med vårat tempo så Izor och jag får ta cykelrundan imorgon, alt senare ikväll när jag har lämat P. 

Kommentarer
Postat av: E

Hur gammal är Pandora? Hon verkar vara supergullig :)

Svar: Pandora är 8 år gammal :)
Mandana Veysi

2013-09-01 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0