Regn

Märks att hösten är här. Regn, regn och åter igen regn. Har gått en längre sträcka med Iz och ångrar att jag inte tog på mig en regnjacka. Nu är vi iallafall hemma och jag ska hitta någon väska där jag kan packa ner Izors tuggben/koppel osv som inte används för tillfället. Lika bra att ha det gjort, flyttar ju snart!  
 
Måste kolla runt på de olika djuraffärerna här i stan om någon har en låda med färskfoder. Verkar vara brist på lådorna nu. Menmen, annars får vi köpa 40 lösa korvar och få rabattpriset iallafall där vi köper maten. 
 
Har fått upp motivationen att träna hund nu igen så ska se om jag kan röja undan lite i rummet och träna ingångar och sen blir det lite bakdelskontroll. Har hittat en tjock bok som blir en perfekt targetmatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0