Regn och blåst

Vädret vill inte ge med sig och jag har inte med mig kläder som klarar av att vara i regn allt för längr utan att suga åt sig allt som en tvättsvamp så det kommer att bli lite inomhusträning med hundarna idag. Om vädret ger sig kanske det blir ett kortare spår på eftermiddagen/kvällen. 
 
Bloggstatestiken har sjunkit rejält under de senaste dagarna och det förstår jag då jag inte har haft tid eller motivation till att blogga.
 
Så nu vill jag veta vad ni vill läsa om? så att jag kan snappa åt mig lite tips att skriva om. 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på då jag sitter vid Hanas dator. 

Kommentarer
Postat av: Annette Johansson

Hej, Skriv om Rasen tervuren och vad skillnaden är från exempel Malinois eller Groendale:) det hade varit roligt att läsa om

Svar: Ska försöka knåpa ihop ett inlägg senare ikväll/imorgon. Tack för tipset. :)
Mandana Veysi

2013-09-24 @ 15:27:29
Postat av: suzan

egentligen inte vad du ska skriva om, men fler bilder och videos hade varit kul!

Svar: Bilder och videos kommer absolut! :)
Mandana Veysi

2013-09-26 @ 22:45:28
Postat av: Sabina Pettersson

Skriv ett inlägg om det som Annette Johansson föreslog.

Svar: Det kommer när jag har ork!
Mandana Veysi

2013-09-28 @ 08:58:50
URL: http://anibaz.blogg.se/
Postat av: Sabina Pettersson

Väntar fortfarande på det där inlägget! ;)

Svar: vilket
Mandana Veysi

2013-11-09 @ 18:30:54
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0