platsliggning och agilityhandling

Körde inte så mycket med Izor idag, tränade på min handling och på hur jag skulle göra framförbyten som jag kommer att ha stor nytta av. Hur krångligt det än var att få till det så blev det rätt varje gång och Izor förstod precis vilket hinder han skulle ta.
 
Senare körde Sabina och jag en platsliggning, Iz låg i över 2 min och reste sig inte förrän jag komenderade Sitt i slutet av momentet. Känns som att platsliggningen börjar ta sig lite nu. Härligt härligt, ska möta upp Hana på stan om en timme ungefär och ska då beställa hem hundmat. Ikväll får en han en kyckling som ligger och tinar i kylskåpt. Och efter att vi beställt hundmat så ska jag ner till ån med Izor så att han får simma i någon timme innan det blir mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0