Ompyssling

Har slipat klorna lite på Izor då de inte behöver klippas, borstat igenom pälsen och klippt päls mellan trampdynorna. Sisses vad han blir avslappnad även fast det kan kittlas när man ska klippa pälsen på baktassarna. 
 
Ska kolla igenom öron strax och se om det är grus/skit kvar i öronen på honom från när Aska och han rejsade runt i Söderala. Hade tänkt cykla till ån med Iz sen men jag tycker personligen att det är för kallt nu. Igår var han och simmade och det märktes att han inte vela simma lika mycket som han brukar. Kände själv på vattnet och det var rätt kallt faktiskt. Men då sätter jag på honom klövjeväskan sen istället och går en runda med honom. Han har bara haft på sig den 1 gång så det får bli en kort sträcka nu igen tills han vänjer sig vid den.
Nu ska tasshåret kring trampdynorna klippas till och sen är jag gott som klar. Tror jag!
 
Ska se om jag orkar flytta på alla grejer i rummet och utnyttja min fotovägg, för om 10 dar ungefär kommer jag inte att ha någon! Men när de tapetserar om ska jag se till att 1 vägg iallafall får förbli vit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0