Nytt i frysen

Cyklade till Citygross då det började ta slut på inälvsmat i frysen. Eftersom jag har valt att inte låta Izor halvbarfa pga bl.a min ekonomi samt min lilla kunskap så får Izor istället något köttstycke varje dag. Det varierar ofta mellan grissvans, hjärta från olika djur och revben. 
 
Handlade 2 förpackningar grissvansar, 4 grishjärtan och ett oxhjärta. Ska bli spännande att se vad han tycker omm oxhjärtat. Skar iallafall upp allt i mindre bitar (förutom svansarna) och slängde i frysen. 
 
Han fick lite revben, grishjärta och lever blandat i sin kvällsmat och nu ligger han nöjd vilar. 
Jag har varit uppe och sprungit hela dagen och inte haft tid att aktivera Izor det minsta idag tråkigt nog. Men imorgon är jag hemma hela dagen och på onsdag ska vi spåra med Hana! Ska bara försöka få ihop pengar till bussen nu när jag handlat åt Mr fluff. 
 
Ska slå på en film nu och sen sova. Har lite ärenden att fixa imorgon och samtal som ska ringas, så jag måste vara lite pigg! Ska läsa lite ur en av böckerna jag fick av fina Hana för en vecka sen. Så otroligt snällt alltså!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0