Ny sele

Pappa måste verkligen tycka om Izor, eller så är han bara glad över att vi ska flytta. Skämt osidå. När han kom hem från jobbet hade han köpt en orange spårsele till Izor som faktiskt satt bra på honom! Han har även fått ett flexikoppel av pappa som han kan ha i vinter när jag inte vill pulsa i 1 meter djup snö. Men är lite tveksam till flexi men det är alltid bra att ha. Kan bli lite jobbigt med spårlinan jag har då den drar åt sig vätska som en tvättsvamp (flätad nylonlina) och samlar på sig otroligt mycket skit. Men den är ett av mina bästa köp, har hållit i nart 9 år och är som nytt (bara haken som blivit lite rostig). 
 
Sålde iväg en sele idag till en tjej också, jätte bra att få lite saker sålt nu innan våran flytt. Ska kolla om jag har andra saker som jag inte använder som någon annan kanske får användning för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0