Mysig promenad med uppletande

Izor och jag gick till gården dit våran lägenhet ligger och traskade runt i området för att lära känna det och se om vi skule hitta någon gräsplätt vi kunde vara på. Tyvärr hittade vi ingen så vi får gå hit till pappa när vi ska träna om vi inte håller till i skogen. Däremot hittade vi en mysig liten stig som vi gick och Izor fick springa lös och han sprang som en dåre i det höga gräset och efter mycket letande hittade jag en pinne. Satte ner izor och bad honom stanna, gick sedan in i det höga gräset och gömde pinnen, gick tillbaka och skickade honom. Sista skicket tog 10 min innan han var tillbaka. Envisare hund får man leta efter, han letade och letade tills han hae hittat sin pinne. 
 
En supernöjd hund kom md svansen uppe i vädret och han fick bära med sig pinnen hela vägen hem. Nu ligger han och sussar på golvet och jag har liniment på ryggen som förhoppningsvis ska få ryggen lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0