Långsamt internet och saknad

Bytte router när jag kom hem då den förra gav upp. Efter x antal raseriutbrott pga att internetkoden inte fungerade så gav routern med sig och nu sitter jag med trådlöst nät igen.
 
Har något frutannsvärt godissug att det inte är sant och det är bara för typiskt att vi inte har något sött/godisliknande hemma just därför. Nåja, det är bara att gilla läget.
 
Izor ligger och sover och har gjort det sedan vi kom hem förutom när han åt en grissvans. Ska slänga i några foderkulor i hans aktiveringsboll om en stund så han får använda huvudet lite ikväll. 
 
Imorgon blir det en cykelrunda eller en promenad med klövjeväskan. Kanske både och? vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Ska i vilket fall möta upp en tjej som ska köpa ett hundtäcke av mig som jag hade till min fina Lisa. Fy sjutton vad jag saknar henne, drömmer om henne allt oftare och blir så arg över att hon inte är kvar i våran flock. Har gjort allt för att få tillbaka henne men orkar inte hur mycket som helst. Och skulle jag gå till domstolen kanske hon hinner dö pga ålder innan jag får rätten på min sida.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0