Ingen röst kvar

Sitter här ute på landet utan någon röst. Hana är med och hundarna tar det lugnt. Vi ska nog ut och lägga ett spår till hundarna om en stund, Måste bara få i både mig och Hana lite mat. 
Jag kan inte prata alls, får nicka när Hana pratar med mig, håller tummarna att jag får rösten tillbaka.
 
Någonting som gör mig riktigt ledsen och arg är att jag sagt upp kontakten med en sk vän. Någon som jag har stöttat otroligt mycket som totalskiter i att min fina hund gått vidare. Inte ens ett sms har man fått av människan. Det gör riktigt ont då jag skulle stöttat henne. Men då vet jag att hon inte bryr sig. Då tänker jag inte lägga ner energi på att ta tillbaka kontakten. 
 
Nu blev det ett lite för personligt inlägg men så är det nu. Kommer ett inlägg med bilder från veckan som varit. Sen tar jag med mig kameran ut. Solen skiner och jag äter frukt direkt från träden. Det är underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0