Ingångar

 
Var ute och tränade lite med Iz, han var supertaggad som vanligt. Ingångarna blir bara snyggare och snyggare! Testade på fria följet men det såg hemskt ut! Jag måste fokusera på en sak i taget. Ingångarna ska sitta som ett smäck innan vi går vidare. Och jag vill inte ha en rumpa som petar utåt i ff. Jag gjorde även fel i ff då Izor visste att jag hade kamprullen i fickan och den höll på att ramla ur fickan på min så han skiftade mellan att titta på kamprullen och på min. Det är bara att nöta, nöta, nöta. Han var iallafall jätte duktig idag, avslutade med lite bollkastning så fick han gå hem lös. Det kom folk gående och Iz var lite framför mig, kallade bara på honom så kom han lugnt till min sida. Hade han varit kopplad hade han dragit för kung och fosterland, han och kopplet är inte bästa vänner om man kan säga så. Men man kan inte tycka om allt här i livet!
 

Kommentarer
Postat av: suzan

hur gör du när du tränar ingångar? tränar också på det men tänkte om du hade några bra tips :)

Svar: Började med att jag ställde mig i utgångsposition och klickade. Efter ett tag tog jag ett steg åt sidan och väntade ut honom, till slut flyttade han kroppen närmre mig, klick och belöning. Vi har kommit så långt nu att jag kan gå rakt från från honom och vika av åt ett håll och han kommer och sätter sig.
Kör ofta att jag står framför honom och komenderar. Superenkelt :)
Mandana Veysi

2013-09-03 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0