Hem till Gävle igen

Idag bär det hemåt. Direkt när jag kommer hem ska jag börja sortera i rummet och se vad jag ska ha kvar eller inte för nu är det inte långt kvar tills Izor och jag flyttar till min mamma.
Vet inte riktigt vilket tåg vi tar hem men det måste vara ett så jag är hemma inte allt för sent. Iz sover och snart blir det nog liv på honom.
En trist nyhet är att tiken jag hoppades på att få en avkomma efter 2015 har D höfter så det finns inte på världskartan att hon ska avlas på. Nåja, det är bara att leta vidare för snart är det faktiskt dags!! Tiden går så himla fort.
Vi ska även träna lite utifrån vad Izor ska kunna på examinationsdagen (?) angående klickerträning. Det är fruktansvärt tråkigt så jag hoppas at min motivation kommer tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0