Han förfyller min dag

Nu känns det som vinter utanför dörrarna, det är verkligen kallt ute och jag undrar hur jag kommer att klara av kylan uppe i norr i vinter. Har pratat med min uppfödare om att hälsa på. Ska bli jätte roligt att få träffa henne med familj. Men det roligaste kommer att vara att Åsa får se Izors utveckling. Fy sjutton vad han har mognad, han är så jäkla rolig att ha och göra med. Sitter ibland och tänker hur livet hade sett ut utan Izor. Det hade säkert varit roligt men inte alls så här roligt. Han förgyller mina dagar, han får mig alltid att skratta och får mig att känna mig så stolt. Jag är nog världens mest stolta matte till världens bästa hund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0