Gävle bk

Imorgon har jag bestämt att jag åker till klubben och kör agility med mr fluff. Hana kommer senare och kör lite hon också, efter det ska jag hem och duscha och därefter pröva lite kläder av en vän. Fluffet följer nog med dit om det är ok så drar vi vidare till ån efter det så han får simma lite. 
 
Idag körde vi en platsliggning jag och Hana och Izor låg mer än 2 min. Jätte glad över framsteget. Däremot reste han sig när jag var på väg tillbaka så vi började om igen! Nu ligger han med huvudet utanför sin Canvasbus som han sussar så sött i. Jag ska nog göra kväll jag med. Släpar inte med någon kamera till klubben imorgon utan det får bli mobilbilder helt enkelt. Hoppas på att vädret är någonlunda bra imorgon så jag slipper halka omkring på gräset. Ska bygga upp en liten bana och köra samt träna mer på slalomet. Han har en tendens att titta på mig emellanåt och det gör att han tappar tid. Behöver få honom mer fokuserad framåt så att han tar slalomet klockrent!
 
Har lite planer med honom inför nästa år. Vad det blir får ni veta senare.
 
Lånad bild av Hana!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0