Filmmys

Väl framme i Skutskär hämtade vi Aska och gick senare bort mot ängen och lät hundarna springa av sig och busa. Efter en stund begav vi oss hem till H och fixade lite i lägenheten, lagade mat och pratade  en hel del. Efter en stund lämnade vi hundarna och gick till Willys för att handla lite. När vi kom hem möttes vi av en galen terv och Schäfer. Hundarna har fått göra ifrån sig i trädgården då jag fick en ordentlig huvudvärk och Hana har en konstant huvudvärk. Bäst att ta det lugnt då, vi har tittat på en film och nu medan vi låter datorns batteri ladda så att vi kan se en till film så passar jag på att blogga. 
 
Tyvärr får vi inte igång internet på min dator så jag får blogga från Hanas mac dator och har jag tur så kan jag föra över bilder från min kamera till H's dator så att ni får se lite systemkamerabilder istället för bara mobilbilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0