Blåsigt värre

Set ut som att träden kommer att blåsa bort när som helst, känns verkligen att hösten är på väg. 
Usch jag längta inte! Gillar inte hösten då den säger att vintern snart är på väg.
 
Ska snart släppa ut hundarna och sen slå på en film eller någonting. 
Vet inte vad vi kommer att hitta på med de fyrbenta idag. Hana tar tåget hem idag och jag vet inte om jag följer med eller inte. Tar annars tåget hem imorgon,, så får vi se om Iz och jag åker till klubben på onsdag med skolan.
Tänkte köra igenom en hel bana med honom då. Herregud vilken grym hund han är. Jag kommer att tävla med honom, ska bara checka med min lärare när vi är redo. Det blev ingen IPO hund av honom då IPO gruppen är vidrig. Vi ska satsa på agility, sök och lydnad. Lydnaden måste jag ha för att få tävla i sök så där kommer jag inte undan. Men tidsnog kanske jag kommer att tycka att lydnaden faktiskt är rolig. 
 
Har fått jätte bra tips inför lydnaden samt mina klickerböcker som är till stor hjälp. Ska kika i böckerna när jag kommer hem så får vi se.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Agility ser så kul ut :)

Svar: Det är en jätte rolig sport, verkligen!
Mandana Veysi

2013-09-16 @ 11:01:42
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0