Att dom aldrig tröttnar!

Izor och Aska är så lugna ihop inomhus men ute är det full rull jämt! Då menar jag jämt! De ska brottas och jagas, att de inte tröttar? 
 
Det är iallafall jätte roligt att Izor har fått en så bra lekkompis, de tar pauser emellanåt och stänger inte av helt utan man kan kalla in dem så länge de inte tok rejsar. Jag är så glad att Aska och Izor verkligen trivs med varandra. De stör sig inte på varandra eller någonting. Kan känna mig 100% trygg när Izor och Aska är tillsammans.
 
Var bara tvungen att få skriva av mig lite. Nu ligger de här i vardagsrummet och vilar ihop. Ska kika på tågtider och innan hemresan ska vi hinna med lite träning! En platsliggning ska vi i vilket fall köra. Kan behövas.
 
Imorgon åker jag troligtvis till klubben med skolan, agility tänker jag köra och Hana följer med mig. Jätte roligt verkligen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0