Vad har vi gjort idag?

Tja, ingenting förutom att Wictoria kom över och vi tog Izor och åkte till Länsmuseet där jag skulle lämna in en skulptur. Det var klart ganska direkt så vi drog vidare mot Asian food där jag köpte 2 burkar med inlagd ingerfära. Därefter blev det en snabb tur till djuraffären och Izor skulle som vanligt smaka godis när han kom in. 
 
Wictoria var så snäll och köpte en "ölkorv" till honom med kycklingsmak. Han åt upp den direkt när vi kom hem igen. Innan vi gick hemifrån la jag sushiris i vatten så att det skulle hinna svälla lite och när vi kom hem igen var det bara att börja koka riset. Det blev helt perfekt! 
 
W som aldrig har gjort sushi förut var grym på att rulla ihop rullarna. De blev riktigt fina. 
 
Iz har fått gilla läget idag, imorgon ska jag göra någonting kul med honom, vad vet jag inte förutom att det ska vara roligt! Har ni några tips? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0