Tuff dag

Det har varit en rätt så tuff dag för mig idag och det är andledningen till att jag inte har bloggat förrän nu.
Iz följde med och det känns som att Adaptilen redan har börjat ge effekt. (Eller så skötte han sig bara riktigt bra idag). lämnade honom ensam i grupprummet när jag skulle fixa med min dator på våningen under oss och fick reda på av min hudlärare att han varit tyst under hela tiden jag var borta.
 
Utöver det sov han under de 2,5 timmar vi var i skolan och reste bara på sig när någon kom in i grupprummet. 
Bästa terapihunden som fick mig att klara av att sitta där så länge trots att paniken tog över.
 
Någon längre promenad har han inte fått idag, däremot har han sprungit som en tok. Han kom in full med sånadära frön i pälsen så det var bara att plocka fram en kam och börja borsta bort fröna.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Shadi

2013-11-27 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0