Trixar och fixar

 
Har sedan några timmar tillbaka fixat rummet. Äntligen kan jag säga att det liknar ett rum igen.
 Har packat upp två flyttkartonger med saker som tagit sin plats, tänt ljus och rökelser, dammsugit, borrat fast en hylla osv. Izor har varit jätte duktig och inte alls i vägen som jag trodde.
 
Nu pysslar han med en aktiveringsboll och så fort mamma kommer hem ska jag fixa resten i rummet, ex tavlor sa upp på väggarna. Prinsen och jag har tränat lite med targetsticka, det går sådär, han vill helst ta stickan i munnen. Så han får en paus till ikväll då vi gör ett nytt försök med stickan. 
 
vi har iallafall tränat kontakt med avståndsbelöning och med godis framför ögonen på honom som frestat honom. Han är jätteduktig och fattade direkt vad han skulle göra, kanske kommer en video senare, vi får se om jag orkar filma kvällens pass. Nu ska vi ut!
 
Nu ska jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0