Suck säger jag bara

Har fått ännu en kränkande kommentar på bloggen men jag tar det med en nypa salt. 
Jag ska göra klart en gång för alla. Den här bloggen handlar om min hund Izor och våran utveckling. 
Varför jag inte slutar blogga är just för att det blivit en slags hobby samt som en dagbok för mig. 
 
Ibland händer det att jag går tillbaka och kikar på hur våran träning var för ca 1 år sedan eller kollar på bilder och vad vad pysslade med då. 
 
Bloggen tänker jag inte ta bort och under tiden jag bloggat har några läsare hängt med och det är jätte roligt. Men att jag skulle göra allt för att få besökare på bloggen är bullshit. 
 
---
 
Nåja, struntsamma. Igår kom iallafall pappa och min lillebrorsa över och vi fikade, äppelpajen jag och Wictoria gjorde blev jättegod. Iz fick lite extra god mat på kvällssidan och var mätt och belåten efteråt.
 
Just nu tittar solen förbi och jag hoppas på att det blir en fin dag. Ska ev träffa Denise och Herkules på eftermiddagen. Har två möten som jag ska gå på idag. Jag kommer säkert att vara helt slut efter dem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0