Storstädat

Ringde till gavlegårdarna angående våran lägenhet. Det ska komma någon och fixa sakerna som inte fungerar och ännu en gång kika på badrummet varför det blir en swimmingpool när man tappar ur vattnet ur badkaret. Om det är något rör som måste bytas eller så. De har kikat på badrummet en gång förr men nu tänker jag vara hårdare och kräva att det fungerar felfritt.
 
Mamma och jag har storstädat lägenheten, golven har dammsugits och våttorkats, hyllor har dammats av osv. 
Izor blir mer och mer van vid dammsugaren och sitter numera bredvid mig när jag dammsugar. Tiigare har han tyckt att den är lite obehaglig men han har vant sig. 
 
Ska snart kila iväg en snabbis med honom innan jag ska på mina möten med mor. Jag tror att Izor får ta det lugnt idag, det beror helt på hur pass mörkt det är ute när jag är klar med möterna. Lite klickerträning inomhus ska vi absolut köra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0